Solicitamos que se comprobe o Mirador de Cubeliños

Mirador de CubeliñosMirador de Cubeliños

O BNG reclámalle ao Goberno Municipal do PP que dea as ordes oportunas para que os servizos técnicos municipais comproben se a urbanización Mirador de Cubeliños, que se está a construír en Cubeliños, se axusta á licencia concedida polo Xunta de Goberno Local acorde co Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) de Ribeira, especialmente no tocante a alturas, retranqueos, fondos máximos en planta baixa e plantas de pisos, ocupación e edificabilidade

Tamén solicita que, de non ser así, se proceda á súa paralización inmediata e a restitución da mesma á legalidade vixente

Nos parámetros de edificación desta ordenanza cabe resaltar que a parcela mínima é de 100 m2, con un frente mínimo de 6 metros. A ocupación máxima é do 100%. O fondo máximo da planta baixa é de 25 m e de 18 m. nas plantas de pisos. Con respecto ás alineacións, a ordenanza establece as definidas nos planos correspondentes, con caracter obrigatorio.

Se analizamos con detenimento o PXOM podemos comprobar o trato privilexiado que ten no mesmo este solar, tendo en conta que está a carón de parcelas reguladas pola ordenanza 6.3B e mesmo de chan rústico. No tocante á construción, polo que se pode apreciar a simple vista, parece que non se cumpren algúns dos parámetros de edificación, xa de por sí privilexiados. Por esa razón o BNG ten recibido queixas tanto da veciñanza máis próxima como da doutros puntos do Concello que non entende como se permite, nese entorno, ese volumen de edificación.

Iniciativa Municipal:
miradorcubelinos.pdf

Nova no Canal Rías Baixas:
O BNG pide que se corrixan irregularidades nunha urbanización en Cubeliños