Xuntanza en Oleiros

O xoves, 26 de abril, reunímonos cos veciños e veciñas de Oleiros. Durante dúas horas medio cento de persoas quixeron deixar constancia das múltiples carencias desta parroquia. Aínda hai vivendas que non teñen auga corrente e ningunha conta con saneamento. Tamén denunciaron o mal estado das pistas, a falta de beirarrúas, a carencia de puntos de luz e mesmo o mal mantemento do alumeado con lámpadas fundidas dende fai tempo.

A necesidade de mellorar o precario servizo de transporte, de canalizar as pluviais en algúns lugares, como na estrada de Moldes, por exemplo, de controlar a velocidade dos automóbiles na estrada xeral, ou de dotar de pistas polideportivas e dunha casa de cultura á parroquia foron algunhas das súas demandas.

Pola nosa parte, manifestamos o noso compromiso coa parroquia, para solventar dende o goberno municipal todas estas eivas, facendo especial fincapé en sentar as bases para ir abordando paulatinamente o saneamento da parroquia.