Visita ao Centro Empresarial da Construcción do Barbanza

Coa directora xeral e a directiva do CECB

Onte reunímonos coa directiva do Centro Empresarial da Construcción do Barbanza que, como é costume, recibiunos con moito agarimo. Acompañounos na visita a directora xeral de Fomento e Calidade da Vivenda da Consellería de Vivenda e Solo da Xunta, Encarna Otero. Polo BNG de Ribeira estiveron tamén a concelleira, Ana Álvarez, o Responsábel de Organización, Xosé Luís Groveiro, e o Responsábel Local, Xosé Alberte Lorenzo.

Despois de darnos a benvida e de pedirnos que asináramos no Libro de Honra, explicámoslle que a reunión fora solicitada por nós para recoller as súas propostas e telas en conta a hora de elaborar o noso proxecto de goberno. Así mesmo fixémoslle entrega dun dossier do Plan de Vivenda 2005-2007.

A reunión transcorreu de forma agradable e distendida durante as dúas horas de duración, na que aproveitamos para informar das políticas en materia de vivenda e urbanismo da Consellería de Vivenda e Solo e das que levaremos a cabo en Ribeira cando gobernemos a partir de maio, en coordinación coa mesma, facendo especial fincapé na vivenda de promoción pública.

Pola súa banda, transmitíronnos as súas inquedanzas e tamén interesantes aportacións para incluír no noso programa. Así mesmo, demandaron a nosa mediación diante da Consellería de Innovación e Industria para uns proxectos que queren levar a cabo, tendentes a mellorar a profesionalidade do sector, mediante a obtención dun Selo de Calidade, por un lado, e a construción da nova Sede do Centro e aulas de formación, polo outro.

Nova na Voz
Nova no Diario de Arousa