Temos unha débeda con eles

Moito se ten avanzado na integración social das persoas discapacitadas por parte da sociedade en xeral e dos poderes públicos en particular.

Na actualidade xa non se considera un simple asunto de amable caridade: hoxe é claramente unha cuestión de xustiza democrática que ninguén cuestiona.

Pero faltan aínda moitos, pode que demasiados, pasos concretos que andar para que a integración social destes colectivos sexa dunha vez por todas un feito. Fan falla aínda moitas iniciativas reais para que as persoas discapacitadas disfruten realmente das mesmas oportunidades que as demais.

Ámbitos como o da educación, o da formación laboral, o do acceso a un posto de traballo, o da igualdade de oportunidades, en xeral, melloraron un chisco nos últimos anos fundamentalmente grazas ao traballo realizado polas asociacións de afectados. Pero queda moito por facer.

Desde o BNG non nos arreda esta cuestión, para nós é prioritaria e urxente. Por iso, desde a nosa posición demos e daremos os pasos precisos, en colaboración cos afectados, para que as iniciativas que a Vicepresidencia da Xunta e a Deputación de A Coruña teñen en marcha no noso concello sexan pronto unha realidade.

Porén, tamén desde o concello temos moito que facer. Como administración máis achegada á cidadanía, o goberno municipal do BNG será a institución máis sensible ás súas necesidades máis urxentes, e máis xustas.