Ribeira segue sen depurar as súas augas residuais

Tamén reclama que se faga valer o acordo, consensuado coa veciñanza, acadado por unanimidade de toda a Corporación Municipal de Ribeira o día 30 de xullo do 2007

Un ano despois volvemos a asistir ao fogo cruzado de declaracións acusatorias e ameazantes entre a Consellaría de Medio Ambiente e o Goberno do PP de Ribeira a respecto da EDAR, que tanto a mesma como o Goberno Municipal pretenden instalar en Aguiño (o ano pasado a estas alturas estabamos na mesma tesitura). Mentres tanto, a cidadanía de Ribeira e a de toda a Ría da Arousa, ten que padecer as consecuencias derivadas de que quen nos goberna non fixera todo o necesario, alomenos até o de agora, para que as augas residuais do noso Concello conten cun sistema de depuración acaído.

Dende o BNG de Ribeira reclamamos un pouco de cordura e solicitamos que se faga valer o acordo acadado por unanimidade de toda a Corporación Municipal de Ribeira o día 30 de xullo do 2007. Cabe lembrar que todos os Grupos políticos con representación no Concello de Ribeira, incluído o PSOE, votaron a favor dunha iniciativa do BNG que recolle as demandas veciñais, e que nós presentamos en Pleno en base a un compromiso acadado nunha xuntanza organizada pola Comisión Veciñal de Aguiño, hoxe Asociación Sagres, o 19 de xullo do 2007, na que participamos xunto coas Voceiras do PP e IPdeR e co Voceiro do PSOE.

O acordo adoptado por unanimidade foi o seguinte:

1. Que o proxecto da EDAR de Ribeira se someta aos trámites de Avaliación de Impacto Ambiental e de Avaliación Estratéxica da Sostibilidade.

2. Que se solicite da Xunta de Galicia unha depuradora específica para o Polígono Industrial de Xarás.

3. Que, en todo caso, o emisario se prolongue até augas profundas, fóra da enseada, en augas con correntes oceánicas, onde se asegure o mínimo impacto e unha rápida dilución e difusión no medio receptor.

4. Que o incremento na intensidade de uso do espazo destinado á planta depuradora vaia acompañado das preceptivas medidas compensatorias.

Se tanto a veciñanza como todos os Grupos Municipais foron capaces de chegar a este acordo de mínimos, non se entenden agora posturas de enfrontamento e mesmo ameazantes na prensa por parte de quen nos goberna que só poden traer problemas para toda a sociedade ribeirense e arousán.

Considerando fundamental abordar o saneamento integral do noso Concello, débese valorar tamén que o xeito de levalo a cabo non debe hipotecar o futuro do noso patrimonio natural, económico e social. Pensamos que decisións non acaídas tomadas ata o momento non deben impedir avanzar nun acordo que supoña acadar o obxectivo fundamental (o saneamento integral) da maneira máis sostible e consensuada posible.

Baixo esta premisa, queremos, pois, facer novamente un chamamento para que o Goberno Municipal e Consellaría de Medio Ambiente cheguen a un entendemento e Ribeira poida contar canto antes coa mellor depuración posíbel para as súas augas residuais.

Un comentario en «Ribeira segue sen depurar as súas augas residuais»

1. Eu tiña dous canciños, moi chusquiños e moi ben mantidos, que cando chegaron a ese punto de benestar e lles daba a sua ración ( enténdase de comida ) ningun deles queria comer, pero tampouco lle deixaba comer ao outro nin aos seus compañeiros gatiños, e así ata que se me dou por deixalos pasar un pouco de fame…...Santo remedio, pois agora ata chaman un po-lo outro cando e pa xantar ( e mais pa espantar o Xabalí )
    Quen lles poidera sacar a tarteira do fuciño a estes…....
    Saúdos.