O goberno do PP retrátase na elaboración da RPT

O BNG venlle demandando dende fai tempo ao Goberno do PP de Ribeira a elaboración da Relación de Postos de Traballo do Concello (RPT) que vai acompañada dun Plano de Emprego. Trátase de dous documentos de actuación global que permiten elaborar o organigrama laboral e a adopción dunha serie de medidas para axustar a situación do persoal á estrutura e necesidades do Concello. Son, polo tanto, instrumentos básicos de planificación global dos recursos humanos, imprescindibles para a mellora do funcionamento dos servizos municipais, e que ao PP lle levou máis de 22 anos de goberno consecutivos elaborar, excluíndo do proceso ao BNG e ao resto da oposición.

O debate destes documentos volveu poñer encima da mesa a ruindade do goberno do PP, que queda así retratado claramente: non só exclúe aos representantes democraticamente elixidos de máis do 50% da poboación ribeirense, senón que ademais utiliza como ferramentas de negociación as ameazas aos traballadores (coa perda do fondo orzamentario destinado ao efecto, que resultou ser falso) e o engano tamén aos seus representantes sindicais (o documento aprobado polos traballadores non se corresponde co realmente asinado, pois foi modificado ás agachadas).

Mesmo deixa á vista o acoso laboral a que algúns traballadores “discrepantes” son sometidos por non render “ a obediencia debida”. Tamén se pode observar como se pretende consolidar en postos da máis alta responsabilidade en áreas como Urbanismo, Obras ou Intervención, a persoas contratadas de maneira irregular sen someterse a ningún proceso de selección previo.

Estas e outras moitas cuestións lévanmos a rexeitar tanto a RPT como o Plano de Emprego do Partido Popular que traerá consigo o incremento do gasto anual para as arcas municipais dun millón de €. Estes documentos deberan consensuarse para que un reparto mais equitativo deste diñeiro supoña unha sensíbel mellora para o funcionamento dos servizos municipais e, consecuentemente, para toda a cidadanía de Ribeira á que todos e todas nos debemos.

Audio do Pleno ordinario de Novembro

Taboas orixinais:
Tabla RPT inicial 1 Tabla RPT inicial 2

Taboas modificadas:
Tabla RPT modificada 1 Tabla RPT modificada 2

Nova no Correo:
Denuncian un ‘cambiazo’ del documento final al firmar la RPT

Nova no Diario de Arousa:
nova-no-diario-de-arousa.pdf

4 comentarios en «O goberno do PP retrátase na elaboración da RPT»

1. Cheira, sí. Primeiro colócan a parentes e amigos e despois “arreglan” a relación de postos de traballo á medida para facelos fixos.

Eso sí, ós que non son da corda amarganlle a vida para que se vaian indo e así poder colocar no seu sitio a máis dos seus.
    Cando abriremos os ollos!!

2. No debe ser tan grave la cosa cuando los trabajadores, más de 200, solo presentan una decena de alegaciones a la Relación de Puestos de Trabajo. Ese dato, al menos, es el que figura en “la voz” de hoy viernes. ¿No estais exagerando esta vez?

3. Neo, yo tambien pensé lo mismo cuando lo ví en “la voz”. Me entró la curiosidad y, según fuentes lo suficientemente fidelignas, más de medio centenar de personas presentaron alegaciones.

Si tenemos en cuenta que el número de trabajadores é de 200, aproximadamente, quiere dedir que presentaron alegaciones 1 de cada 4. Me parece un porcentaje muy alto, teniendo en cuenta que nos costará mucho dinero a todos los ciudadanos. Está claro que el dinero es mucho pero debe estar muy mal repartido cuando tanta gente reclama. Si aún, por encima, esto conlleva peores servicios públicos por el descontento de buena parte del personal, es realmente grave.