No Centro Recreativo de Artes

Onte, 24 de abril, estivemos no Centro Recreativo de Artes. Xosé Luís Groveiro, o número 2 da candidatura do BNG de Ribeira e o noso candidato por Artes, comentou algunhas das propostas para a parroquia. O Polígono Industrial da Barbanza, a mellora do transporte público, da escola pública, a situación do polideportivo, o campo de fútbol, o saneamento ou a recuperación do río de Artes foron algunhas das cuestións das que se falou.

Ademais, as persoas asistentes, tanto representantes de colectivos diversos como a título particular, interesáronse polas subvencións para a limpeza dos montes (o Concello non asinou o convenio coa Consellería de Medio Rural), manifestáronse preocupados polo incremento do catastro, e pola situación urbanística e insistiron na necesidade de adaptar o Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) á Lei do Solo.

Tamén consideraron necesario arranxar as pistas e mellorar algúns entornos. O achegamento das novas tecnoloxías á parroquia e o gas natural tamén o consideraron moi importante para o seu desenvolvemento das empresas alí instalados.

Rematamos manifestando o noso compromiso para traballar dende o Goberno do Concello para acadar para a parroquia todas estas melloras importantes e necesarias, contando sempre coa participación e o apoio de veciños e veciñas.