Milleiros de persoas concentraronse en Compostela contra o “Decretazo”

Milleiros de persoas concentradas no Obradoiro

Milleiros de persoas concentraronse en defensa da nosa lingua en Compostela

Milleiros de persoas concentráronse na tarde de hoxe na Praza do Obradoiro, en Santiago de Compostela contra o borrador de Decreto do galego presentado hoxe pola Xunta de Galiza, convocadas pola plataforma Queremos Galego.

Non faltou á importante cita unha ampla representación do BNG da Barbanza. Entre eles, a Responsábel Comarcal, Dores Torrado, o alcalde de Boiro, Xosé Deira, concelleiros e concelleiras dos catro concellos da Barbanza ou a Responsábel Comarcal de Acción Municipal e Voceira Municipal en Ribeira, Dominga Brión.

Os milleiros de persoas, procedentes da Barbanza e de todo o país, concentráronse na Praza do Obradorio, xusto enfronte do Pazo de Raxoi que era onde estaba previsto que se celebrara a reunión do Consello da Xunta, como ven sendo habitual. Na tarde de onte Feijoo decidiu pasar o Consello da Xunta a San Caetano, estreando co decretazo a polémica sala remodelada por Touriño na anterior lexislatura. A Feijoo non lle valeu de nada agocharse “Nas Toupeiras”, como lle chaman á zona da nova sala. A multitude de persoas concentradas no Obradoiro percorreron as rúas de Compostela até chegar a San Caetano.

Nin a choiva torrencial, nin unha precipitada convocatoria impediu que as galegas e galegos que nos achegamos até Compostela nos dirixiramos até “As Toupeiras” de San Caetano para que o goberno do PP escoitara a nosa voz, ante este grave atentado ao noso máis importante sinal de identidade, por parte de quen debera protexelo. Esta norma, según todas as previsións, deixará ao noso idioma reducido a tan só un terzo das materias no ensino non universitario, dificultando enormemente que o alumnado remate os seus estudos acadando a competencia lingüística no idioma propio.