Industria aposta pola dinamización turística

Fernando Blanco presentou o programa de axudas para o fomento e a promoción de actividades turísticas do seu departamento, que promove intervencións sustentábeis e integradas no medio

Santiago de Compostela, 7 de abril de 2008.- O conselleiro de Innovación e Industria, o nacionalista Fernando Blanco, presentou esta mañá perante asociacións e axentes do sector turístico o programa de axudas da Consellaría para o desenvolvemento de actuacións sustentábeis en Galiza en materia de turismo. Segundo destacou o conselleiro, estas actuacións ás que se destinará un importe global de 10,43 millóns de euros, contribuirán ao desenvolvemento socioeconómico equilibrado en todas as comarcas do país. Fernando Blanco recordou que o sector turístico representa máis do 10% do PIB e do emprego, que as tres cuartas partes das exportacións de servizos de Galiza se corresponden co turismo e que as actividades turísticas implican unha recadación anual de preto de 1.000 millóns de euros en impostos no noso país. A xuízo do conselleiro de Innovación, os investimentos neste sector teñen un efecto multiplicador que reverte en altos índices de actividade económica e converten o turismo nun valor engadido para o noso país.

Máis información…