Homenaxe a Castelao

Este sábado 5 de xaneiro do 2013, o Bloque Nacionalista Galego celebramos unha pequena homenaxe coa que damos comezo a este novo curso político no cal participaron numerosas persoas. As persoas encargadas de intervir no acto foron, Hadriana Ordóñez, concelleira do BNG en Rianxo, Adolfo Muíños, alcalde desa vila e, finalmente fíxoo Guillerme Vázquez, portavoz nacional do BNG.

Para o portavoz do BNG non é posíbel “nin acordo, nin comprensión nin silenzo” por parte da formación nacionalista ante unha política “salvaxemente agresiva” con Galiza, cuxas consecuencias se poden ver, por exemplo, nos galopantes datos do paro que se acaban de coñecer, nos despedimentos de traballadores de Nova Galicia Banco ou nos milleiros de estafad@s pola fraude das preferentes que seguen sen unha solución para recuperar os seus aforros. Por todo isto, o pensamento de Castelao non só segue vixente senón que o debemos ter moi presente.

Máis info: Homenaxe a Castelao
Máis fotografías: Fotos Homenaxe Castelao