Abarrotada a Casa do Mar de Corrubedo

A Casa do Mar quedouse pequena para acoller o gran número de persoas que se deron cita o pasado sábado en Corrubedo. Á xornada informativa, organizada pola Plataforma Medioambiental de Corrubedo, acudimos unha representación do BNG de Ribeira, para amosarlle todo o noso apoio á plataforma e a todas as persoas afectadas. Xa manifestamos publicamente o noso desacordo coa instación desta macropiscifactoría no entorno máis virxe da nosa costa.

Lembrar que a Consellería de Pesca fai no noso entorno, a escasa distancia, unha desproporcionada reserva de terreo para piscifactorías: 55.000 metros cadrados en Couso + 308.000 no Corgo + 115.000 en Seráns. Isto parécenos inadmisíbel porque vai a representar un forte impacto medioambiental, económico e social na zona.

Resaltar a presenza no acto de Xosé Manuel Beiras Torrado, que fixo unha pausa no seu descanso para interesarse polo tema. Tampouco faltaron a cita representantes da Plataforma pola Defensa do Litoral de Seráns, así como unha representación dos propietarios que se opoñen a expropiación dos seus terreos.

Nota de Adega

Nova na Voz:
Vecinos de Corrubedo reúnen dous mil firmas contra a piscifactoría

Os ecoloxistas de Adega fan fincapé na contaminación que xerará a granxa de peixes

Nova en Vieiros:
Corrubedo reaxe en defensa da súa costa

Nova relacionada en Galicia Hoxe:
Lage bota balóns fóra só un ano despois de dicir que Corrubedo nunca tería unha piscifactoría

Pesca insiste en destruír Corrubedo

Nova relacionada en Vieiros:
Corrubedo mobilízase contra un novo parque acuícola na zona do Corgo