2 reflexións sobre “A Ribeira que queremos

  1. Fermín Flores Mendoza

    Aunque soy inmigrante llevo mas de 15 años en Ribeira y marinero. tiene usted que perdonar que no hiciese mención-pregunta en el diario de La Voz de Galicia por estar embarcado en esos momentos y no tener a mi disposición ninguna laptop con que poder comunicarme. Tan solamente haría 2 preguntas a usted:

    1) Como apoyaría su gobierno la integrasión nuestra (inmigrantes) para que no ocurriese como algunos de mis compatriotas y yo mismo llevando ya tanto tiempo para no sentirse diferente a los habitantes nasidos aquí ( incluso nasidos aquí como mis hijos se sienten a veses raros a exsepsión del Sentro de enseñansa) y queria saber si este problema es mensionado en el programa de ustedes.

    2) Mi familia ya votó por su partido en otras ocasiones de distintas elesiones porque me paresen buena gente y no nos preocupa determinasión de ustedes respeto a España porque también mi pais la tuvo antes y me parese que han tenido un gran candidato Placido que opino que lleva puesto muy bajo para su valía aunque me consta que la vesina de él de Palmeira es también buena persona y de gran valor.
    P.D. Agradesería un sitio también con clases de Gallego en este Munisipio, porque nuestros hijos ya le dan algo en el Sentro de enseñansa, pero nosotros no les podemos ayudar en sus deberes escolares.
    Grasias si me pueden atender y buena salud y suerte. Fermín

    Responder
    1. BNG Autor do artigo

      Bo día Fermín, agradézoche o teu interese en facer as preguntas 🙂

      Pois ben, o BNG queremos unha integración total da poboación polo que intentaríase mediante o ensino, a sensibilización e sobre todo traballando na escola, para que a rapazada conviva e se relacione de xeito cotiá e sen prexuízos.
      Con respecto ao idioma, queremos potenciar o equipo de normalización lingüística para tirarlle moito máis uso, pretendemos aproveitar sinerxias, queremos facer que a poboación inmigrante aprenda galego pero que tamén ensine o seu idioma a veciñas e veciños de Ribeira facendo conversas informais e cursos para establecer intercomunicación e intercambiar costumes, lingua, cultura, etc

      Con respecto a Plácido, gran compañeiro, querido mestre e excelente persoa dicirche que vai no posto 21 porque é o posto de honra, e consideramos que pola súa traxectoria e polo seu traballo ben merece ir no posto de honra da candidatura.

      Sen máis, agradecézoche de novo o interese e estamos para o que desexes.

      Un saúdo

      Xosé Antonio Vázquez Cobas

      Responder

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *