Dille si ao pequeno comercio: Si ao emprego, si aos produtos de primeira!

Desde o BNG iniciamos estes días unha campaña cun dobre obxectivo; 1º dinamización do comercio local concienciando á xente de quePequeno comercio. Rúa de Galicia. Luís Pérez Barral, Severino Romero, Ramiro Ouviña. BNG Ribeira Barbanza consumindo no pequeno comercio, xeramos e axudamos a manter centos de empregos e, por outra banda, 2º repartir por tódolos comercios folletos con medidas que axudarían a manter e aumentar os empregos, medidas de fortalecemento e impulso comercial.

Os establecementos comerciais da nosa vila teñen produtos de primeira, apoialos axuda a xerar riqueza. Desde o BNG defendemos que se prestixien os nosos produtos e apostamos porque os poderes públicos faciliten a comercialización en circuítos curtos garantindo así o máximo beneficio ás persoas produtras, mais tamén favorecendo a trasformación e comercialización.

As medidas postas en marcha polo PP como a suba do IVE, a liberalización de horarios comerciais, expansión de grandes superficies, entre outras, só lles crean problemas ás persoas autónomas e ameazan a superviviencia dos establecementos das das vilas.

Apostamos polo noso comercio de primeira! sustentable, innovador e que xera ingresos que reverte na economía local.

O BNG aposta por:Comercio local BNG Ribeira

- Opoñerse á instalación de grandes superficies comerciais.

- Regular os horarios comerciais.

- Establecer liñas de cŕeditos prioritarias para o comercio de proximidade.

- Promover axudas para implantar ou mellorar establecementos específicos que comercialicen produtos autóctonos.

- Impulsar unha marca de calidade de produtos de horta galega.

- Incentivar a compra de produtos locais e galegos promocionando a súa etiquetaxe en galego.