Demandamos a eliminación de barreiras arquitectónicas

O BNG presentou unha iniciativa municipal pola que lle solicita ao goberno do concello de Ribeira que faga unha intervención eliminando as barreiras arquitectónicas da Avenida da Coruña, actuando de xeito urxente naquelas que “obrigan” a meterse ao vial por onde circulan os vehículos

A Avenida da Coruña é unha das principales vías de acceso ao casco urbano de Ribeira. Asemade, as súas beirarrúas dan servizo a unha multitude de veciños e veciñas que viven nesta extensa avenida. Esta tamén é unha das vías que une o centro urbano coa praia de Coroso. É, polo tanto, unha avenida moi transitada á cal, o noso concello debería prestar especial atención.

Lamentable é que esta avenida, que podería ser un dos escaparates que pode ter o noso concello, teña unha serie de barreiras arquitectónicas que imposibilitan a axeitada circulación de peóns polas beirarrúas. Moitas veces estes vense obrigados a deixar a beirarrúa para ter que ir pola estrada por onde circulan os vehículos, máxime se estes peóns teñen mobilidade reducida e van en cadeira de rodas ou se simplemente pasan cun carriño dun bebé. Isto supón un serio risco para a seguridade vial.

Estas barreiras serían facilmente eliminables polo concello: nun caso eliminando a xardineira e trasladando a árbore uns metros e noutro eliminando o formigón sobrante na base da marquesiña.

Iniciativa Municipal:
2009-07-15-eliminacion-barreiras-arquitectonicas.pdf