Reclamámos o arranxo da rúa Alexandre Bóveda

Estado actual da rúa Alexande Bóveda

O BNG presentou unha iniciativa municipal pola que lle solicita ao goberno municipal que realice unha intervención integral na rúa Alexandre Bóveda. Tamén reclamábamos que se colocara a placa identificativa da nomeada rúa, petición que xa foi atendida fai uns días. Agardamos a mesma dilixencia para solveltar o resto de deficiencias desta rúa

A rúa Alexandre Bóveda, é unha pequena rúa situada en pleno casco urbano que comunica a rúa Xeral Franco coa rúa Canarias. Sen dúbida podería ser unha das rúas do casco urbano que conserven o encanto da Ribeira tradicional.

O estado actual desta rúa deixa moito que desexar xa que, entre outras cuestións, o pavimento está deteriorado.

Asemade o a rúa que leva o nome dunha persoa tan senlleira como foi Alexandre Bóveda merecía ter colocada a placa co nome da rúa. Cuestión esta necesaria para a localizar esta rúa por parte da cidadanía e do servizos de Correos. Despois da nosa solicitude, na que tamén reclamábamos que se dotara a esta rúa da correspondente placa identificativa, a placa xa foi colocada fai uns días.

Iniciativa Municipal:
2009-07-15-arranxo-rua-alexandre-boveda.pdf