Reclamamos melloras nos campos de fútbol da Fieiteira

Campo de herba artificial da Fieiteira

O BNG ven de presentar unha iniciativa pola que lle reclama ao Goberno do PP que tome as medidas oportunas para mellorar as instalacións deportivas dos campos de fútbol da Fieiteira

O BNG leva interesándose, a través de numerosas solicitudes ao Pleno do Concello de Ribeira, sobre a posta en marcha e mellora das instalacións deportivas do concello de Ribeira e máis concretamente dos campos de fútbol da Fieiteira.

Aínda non pasou un ano dende que se entregou o campo de céspede sintético da Fieiteira e hai numerosos desperfectos ou melloras que se deberían acometer.

Os clubs e deportistas de Ribeira, coñecedores de primeira man do estado das instalacións, achéganse ao BNG a dar conta de numerosas eivas que presentan estas instalacións. Ante isto o BNG asume estas demandas e as traslada ao Pleno e Comisión de Goberno do noso concello. Son as seguintes:

1º) Os banquillos que se fixeron non campo de céspede artificial son de bloques de cor branco e uralita, dando unha imaxe estética non acorde a unha instalación nova como é esta. Asemade ao ser deste material impide que o público, que se sitúa detrás, poida ver os partidos. Ademais a barandilla perimetral do campo está entre o céspede e os banquillos, impedindo o acceso normal ao terro de xogo dos e das deportistas. Estes banquilllos deberían ser de metacrilato, tal como se instalan en todos os campos de nova creación.

2º) Estase construíndo unha cuberta para abrigar ao público da chuvia. Esta cuberta está situada sobre os banquillos antes descritos e ten unha altura de 3 metros na parte máis alta e de 2,50 metros na máis. Ao ser tan baixa non permite instalar unha pequena grada e o público deberá quedar de pé. Ademais parte desta cuberta non será útil xa que os banquillos impiden a visibilidade do terreo de xogo. Esta cuberta debería ser máis alta, para poder facer unha pequena grada, e estar en dous tramos, a ambos lados dos banquillos, para que os e as espectadoras poidan estar abrigados/as, cómodos/as mentres ven a competición deportiva.

3º) O desaugue das augas pluviais que está no perímetro do terreo de xogo non é suficiente e prodúcense numerosas pozas os días de chuvia que imposibilita o acceso aos vestiarios sen mollarse. Deberíanse facer máis desaugues nos lugares onde se empoza a auga.

4º) Medra unha grande cantidade de maleza (toxos e demais vexetación) nalgúns dos laterais do recinto deportivo dificultando o acceso cando se teñen que recoller balóns. Instamos ao goberno local a que desbroce eses laterais como medida inminente e que lle busque unha solución definitiva ao problema.

5º) A perda dos balóns é unha constante por parte dos clubs que alí entrenan xa que non se instalaron unhas redes que eviten que salgan os balóns fóra. Sendo de especial preocupación o lado de sur xa que hai un gran terraplén que pode ser un risco para a rapazada que acude a adestrar. Instamos aos responsables municipais a que instalen de xeito inmediato as redes que se mercaron hai meses para tal efecto.

6º) Especialmente lamentable, e motivo de vergonza para o noso concello, debería ser o feito de que a auga quente das duchas dos vestiarios do campo non chegue para que os deportistas poidan asearse como é debido. Pedimos ao goberno local que busque unha solución a este avergoñante problema acorde aos vestiarios e usuarios/as que ten esta instalación.

7º) A instalación deportiva ten numerosos usuarios/as, sobre todo rapaces/zas pequenos/as que van acompañados das súas familias dende as 18 horas ata case as 23 horas de xeito cotiá. A cantina do campo permanece pechada o que imposibilida que as familias e espectadores poidan ir aos baños. Solicitamos que abran a cantina ou que habiliten un acceso para os baños nos horarios de adestramento.

8º) As porterías de fútbol sete que hai no campo non están homologadas ao non ter dimensións regulamentadas. Instamos a que se adecúen estas porterías as dimensións estándar e que se habilite algún mecanismo (poñerlle rodas, etc.) para facilitar o seu desprazamento.

9º) A limpeza do recinto é bastante deficiente. Deberíase limpar mellor e instalar papeleiras.

10º) Asemade non existe un adecuado mantemento do céspede no campo de herba natural o que deteriora rapidamente o campo. Instamos ao goberno local a que dé as ordes oportunas para que se manteña de xeito adecuado esta instalación.

11º) No campo do herba natural existen uns vestiarios que levan máis de 6 anos rematados e acondicionados e aínda non se poden utilizar. Nestes, ao estar pechados, están podrecendo as portas. Solicitamos ao grupo de goberno local que axilice os trámites pertinentes para poñer a disposición dos clubs estes vestiarios.

Iniciativa Municipal:
2008-12-18-melloras-campos-futbol-fieiteira.pdf

Nova na Voz:
O BNG pide que se abran os vestiarios do campo de herba artificial da Fieiteira