Solicitamos a modificación da ordenanza de ruidos

O BNG de Ribeira presentou unha iniciativa municipal pola que solicita que se modifique a ordenanza de ruídos para que se expliciten zonas do noso concello onde se poden desenvolver actuacións musicais en directo, horarios, niveis de ruido permitidos, etc., para que poidan desenvolverse estas actividades de lecer ao aire libre

O concello de Ribeira ten en vigor unha Ordenanza que regula a emisión e recepción de ruídos, sen dúbida é unha ferramenta necesaria que se debe ir adaptando e mellorando á realidade social do noso concello.

Dicir que son moitos os grupos musicais e solistas que queren tocar en diversos espazos públicos do noso concello (prazas, rúas, parques, terrazas de locais hosteleiros, etc.) e que o teñen que facer de xeito “alegal” xa que non está recollido na normativa municipal.

Estas actuacións musicais son reclamo turístico e de esparcemento cultural na nosa cidade e polo tanto deberían ser ordenadas na lexislación municipal.

Iniciativa Municipal:
2008-09-15modificacion_ordenanza_ruidos.pdf