O Concello de Ribeira pode salvar Laxe Brava

Van de seguido uns paragrafos da nota de prensa:

“Diante das intencións da Consellería de Pesca –coa complicidade indignante da de Medio Ambiente– de esnaquizar 308.000 m2 de litoral corrubedense virxe na punta da Laxe Brava por medio do Plan de Acuicultura de Galiza, o Concello de Ribeira pode escudarse na Lei Galega de Conservación para afastar os seus bens máis prezados das poutas das transnacionais e a especulación. Sería mediante a declaración desta contorna como “Espazo Natural de Interese Local”.

O BNG de Ribeira presentou o pasado 11 de xullo unha moción, que será tratada no primeiro pleno de setembro. A fórmula de Espazo Natural de Interese Local, prevista na Lei Galega de Conservación, evitaría o desenvolvemento urbanístico nunha zona con hábitats prioritarios e en parte integrante da rede Natura 2000 e paralizaría o plano sectorial de acuicultura. Para ADEGA e a Plataforma de Corrubedo non sería entendíbel que o Pleno do Concello de Ribeira non iniciase os trámites para protexer a costa de Corrubedo, pois no seu día se manifestou en contra do proxecto de macropiscifactoría na Laxe Brava…”

Máis información:
nota-de-adega-e-a-plataforma-de-corrubedo.pdf

Moción do BNG:
Laxe Brava: Espazo Natural de Interese Local

Nova en Galicia Hoxe:
Piden que Laxe brava sexa espacio natural de interese local

Novas relacionadas:
O BNG detén a aprobación do Plano Acuícola