Alegacións do BNG á EDAR de Corrubedo

O BNG de Ribeira presentou en tempo e forma sete alegacións ao anteproxecto de contrato de concesión de obra pública “Colectores Xerais e EDAR de Corrubedo, Ribeira (OH.315.756)” redactado pola Administración Hidráulica de Galiza, que se publicou no BOP nº 157 de 9 de xullo de 2008.

O saneamento integral de todo o Concello é unha vella reivindicación do BNG, conscientes da necesidade de dotarnos do mellor sistema de tratamento das augas residuais para o desenvolvemento sustentábel de Ribeira, preservando a riqueza da Ría da Arousa e o privilexiado entorno natural do que contamos: Parque Nacional das Illas Atlánticas, Parque Natural de Corrubedo e Lagoas de Carregal e Vixán, Rede Natura e outros espazos de especial protección.

Por esa razón, o BNG solicita que se teñan en conta as alegacións no expediente do contrato de concesión de obra pública “Colectores Xerais e EDAR de Corrubedo, Ribeira (OH.315.756)”, se nos notifique todos os actos administrativos que se decidan co obxectivo de formular alegacións, suxestións, etc. e no seu caso, os recursos que procedan así como todo tipo de medidas para dotarnos do mellor sistema de tratamento das augas residuais e defender o noso litoral e os nosos espazos protexidos.

Alegacións do BNG á EDAR de Corrubedo:
alegacions-edar-corrubedo-bng.pdf