Campaña Xerais 2008: Mitins

O BNG de Ribeira realizará durante esta campaña das Xerais 2008 un importante número de actos públicos para achegarlle a toda a cidadanía o intenso traballo feito polo BNG nos Parlamentos de Madrid durante estes 12 anos que fixeron a este País visíbel no Estado.

Tamén lembraremos a importancia destas eleccións para Galiza. Aínda que pensemos que estas son unhas elección moi afastadas para nós, en realidade no Parlamento do Estado tómanse decisións que afectan directamente sobre as nosas vidas.

Cuestións como a mellora das infraestructuras, dos servizos de salvamento, a potencia dos motores das nosas embarcacións ou mesmo as tarifas eléctricas son decisións que se toman en Madrid por nós.

Polo tanto, é prioritario para os galegos e galegas ter alí representándonos a alguén que poña enriba da mesa todas as problemáticas do País. Alguén sen ataduras, que antepoña os intereses de Galiza ás directrices que lle marque dende Madrid.

O BNG é a única forza política das que se presentan a estas eleccións que ten máis que demostrado ese compromiso. Compre, pois, telo en conta a hora de ir a votar. A nosa capacidade de ser decisivos en Madrid traducirase en mellores infraestructuras, máis apoio aos nosos sectores productivos, a políticas de igualdade, sociais, e de profuncización democrática.

O BNG de Ribeira e da Barbanza tivo nas eleccións municipais un respaldo histórico. Agardamos nesta cita electoral ser premiados novamente coa vosa confianza, porque unha maior representación en Madrid tamén nos permitirá desenvolver dende o BNG de Ribeira e da Barbanza un traballo máis eficaz na procura dunha maior calidade de vida para toda a cidadanía de Ribeira, da Barbanza e do País.

Mitins de campaña:
mitinsxerais08.pdf