Xa está no prelo o voceiro do BNG de Ribeira, “No Peirao”

Despois dun importante traballo de redacción e maquetación, xa está no prelo o voceiro do BNG de Ribeira de febreiro de 2008, “No Peirao”. Nel resumimos todo o labor feito durante os últimos meses e do que vimos dando conta neste blog.

“No Peirao” pretende achegar a toda a cidadanía o intenso traballo realizado polo BNG de Ribeira, para o que tentaremos poñer un exemplar en cada domicilio.

Clica na imaxe para ver No Peirao en PDF

No Peirao Febreiro 2008

Febreiro de 2008

2 Comments on “Xa está no prelo o voceiro do BNG de Ribeira, “No Peirao””

  1. Acreditava do vosso trabalho mas agora explico por que psoe nao quer ampliar “o peirao”;-))
    Acho as vossas propostas muito coerentes em geral e nom so pelo que olho no magazine mas tambem pelo que posso “ver” a diário (é un dizer) nas informaçoes sobe tudo em Tv. Projectos assim vao adiante, sei bem.

  2. Nunca vi tanto humo junto. Ademas de denuncias que no hacen mas que ostaculizar el progreso de Riveira. Me explico. ¿Que empresa se animará a construir aquí si hai un partido que no hace mas que denunciar? ¿Que madre llevará a jugar tranquila a sus hijos si se dice que los parques no son seguros? ¿Que empresario se animará a venir a Riveira si se anuncia un polígono del que el propio alcalde dice no tener noticia? ¿Que empresa trabajará tranquila si se la acosa cuando desarrolla su actividad por unos olores propios de su actividad y del progreso? ¿Quien se cre que el campo de la Fieiteira y la piscina están parados por culpa del ayuntamiento?¿Por que no hace esa señora de la Xunta la escuela infantil y se deja de gaitas? Por que por que por que. Las respuestas a muchas de estas preguntas harían algo real. Por lo demas, lo que contais parece mas una historia fantástica y este pueblo quiere realidades. Eso si, la rebista parece muy bonita, eso, fantastica.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *