Artes segue reclamando melloras no transporte público

Manifestación de Artes Manifestación de Artes

Nais, pais e alumnado de Artes volveron a concentrarse o pasado venres para esixir o cumprimento das promesas de Educación no sentido de ampliar o transporte ao alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos desta parroquia.

Nesta ocasión, dibuxaron a gran tamaño o autobus que, desde hai máis de catro anos, están reivindicando para que recolla ao alumnado de Gude, Goda, Queimadoiros, Viñas e Sego. Falamos dun grupo de 30 alumnos e alumnas afectadas.

Xosé Luís Groveiro, voceiro dos/ afectados/as, lembrou que xa o Delegado Provincial de Educación instou por escrito á empresa de transporte a ampliar o servizo en outubro de 2006. Tal ampliación nunca se levou a cabo. Posteriormente, o 11 de maio de 2007, o Director Xeral de Ensinanzas Especiais, Antonio Vázquez, afirmou no Parlamento Galego, en resposta a unha pregunta da deputada do BNG Ana Pontón, que “comprendemos a demanda, estamos a estudiar a ampliación e esperamos que estea en funcionamento a principios do curso 2007/2008”.

Nais, pais e alumnado de Artes agardan que “máis pronto que tarde ese proxecto de autobus se converta nunha realidade”, afirmou Groveiro.

O BNG, por medio do concelleiro Xosé Luís Groveiro, xa presentou unha iniciativa municipal solicitanto o respaldo da corporación para que o Concello inste á Consellería de Educación da Xunta de Galiza a dar cumprimento ao afirmado polo Director Xeral de Ensinazas Especiais na Comisión 4ª de Educación do Parlamento Galego o día 11 de maio do 2007, de acceder ás necesidades do alumnado do IES Coroso da parroquia de Artes, en resposta a unha iniciativa da nosa deputada Ana Pontón.

Nova na Voz:
Pais e políticos mobilízanse para que se amplíe en Artes o transporte escolar

4 reflexións sobre “Artes segue reclamando melloras no transporte público

1. Casais

Como é posible que con esto que decides ainda non esté o atobús pola carreteira de Gude? É que ainda está gobernando o PP? Parece que sí. Ánimo ós de Ártes que pelexan polo seu dereito.

2. Zeus

Non se entende ben cal é o problema. Se o representante da Consellería di no Parlamento que se porá en marcha o servizo neste curso, por qué aínda non esta en funcionamento a estas alturas do curso? Parece que ese director xeral non ten moita credibilidade. En todo caso, moitos ánimo para quen reclama o que lle corresponde.

3. Sampedro

Parece que é o BNG o único que ten na súa axenda a mellora das condicións do transporte escolar. O caso de Artes é sangrante e non debera tardar a solución se é que ainda queda algo de intelixencia nos responsables da Consellería de Educación.
    É curioso tamén, por non dicir outra cousa, a presenza dos demais partidos nas protestas de Artes…agora. A xente percibe que este goberno non funciona ó cen por cen por sí só: para que avance hai que empuxar. E o goberno anterior? Aquel nin empuxando porque non deixaban, pero… quén se acorda xa daquel goberno?

4. marqueades

Parece mentira, pero lembrome que haverá uns 20 anos tiven unha moza de goda e a nosa relación non foi adiante por culpa do transporte. Ainda hoxe non o hai, pois 20 anos do goberno dos pepeistas non fixerón nada, agora queren sair reclamando o que non fixerón.
    A xente de artes está no seu dereito. Se se uniran hai 20 anos o mellor eu tamen seria de Artes.Animos, o bng está a apoiar de verdade non coma outros grupos que soio se suman á festa.