Levamos ao Pleno a mellora do transporte de Artes

O BNG, por medio do concelleiro Xosé Luís Groveiro, ven de presentar unha iniciativa municipal solicitanto o respaldo da corporación para que o Concello inste á Consellería de Educación da Xunta de Galiza a dar cumprimento ao afirmado polo Director Xeral de Ensinazas Especiais na Comisión 4ª de Educación do Parlamento Galego o día 11 de maio do 2007, de acceder ás necesidades do alumnado do IES Coroso da parroquia de Artes, en resposta a unha iniciativa da nosa deputada Ana Pontón.

Desde hai máis de catro anos, pais e nais de alumnos da parroquia de Artes veñen demandando da consellería de Educación que a prestación do servizo de transporte escolar nesta parroquia se leve a cabo, para o alumnado de secundaria, nas mesmas condicións nas que se realiza o transporte de primaria, é dicir, dando servizo tamén polos lugares de Gude, Goda e Sego. A situación do alumnado destes lugares, que teñen que percorrer nalgúns casos máis de un quilómetro ata a parada, é sobradamente coñecida pola Consellería sen que ata o momento adoptara ningunha solución.

Iniciativa Municipal:
2007-11-22transp_eso_artes.DOC