Reclamamos o arranxo das luces dos campos de futbol da Fieiteira

O BNG, por medio do concelleiro Luís Teira, ven de solicitar o inmediato arranxo das luces, tanto do campo de futbol de céspede natural como do de céspede artificial, da Fieiteira.

O campo de fútbol de A Fieiteira é unha instalación deportiva municipal que ten moito uso e demanda por parte dos equipos de fútbol da nosa localidade. Esta instalación non está sendo o suficientemente coidada, xa que entre as deficiencias que presenta está o mal funcionamento das luces do campo o que provoca moitas dificultades para que os equipos poidan adestrar de xeito adecuado. Situación especialmente grave xa que hai preto de 150 rapaces/zas, moitos de curta idade, que adestran nesas instalacións.

Coa chegada do inverno, tamén se dificulta o correcto desenvolvemento dos partidos oficiais xa que a ausencia de luz dificulta tanto xogar o partido como a axeitada visualización do mesmo por parte do público. Correndo o risco de que os árbitros dos partidos teñan que suspender os encontros pola ausencia de luz.

Iniciativa Municipal:
2007-11-22arranxolucesfieiteira.pdf